Hoe kan ik mijn laptop sneller maken? Ik heb 4GB RAM.

Ik heb 4GB RAM ik weet niet of dit weinig is.

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Software
1.2K
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
jjjgrootjjjgroot
Als je nog geen ssd hebt, zou ik deze vervabgen, da t geeft een flinke versnelling, waardoor je lt een pasr jaar langer mee kan. Memory kan zin hebben, maar dan moet je even kijken of je idd meer dan 4GB gebruikt. Met taskmgr.

Antwoorden (2)

Een laptop sneller maken gaat in veel gevallen niet. Meest voor de hand liggende acties zijn:

-Besturingssysteem opnieuw installeren. (Of een anders OS nemen zoals een Linuxdistrinbutie -Ubuntu-)
-Harde schijf vervangen voor SSD
-RAM verhogen (vaak weinig effect omdat je zelden echt meer dan 4GB nodig hebt in huis tuin en keuken situaties)

De denken die echt zouden helpen zijn CPU vervangen voor een betere, en als je gamet je GPU vervangen voor een zwaardere. Echter is dat met bijna alle laptops geen optie.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Als je nog geen ssd hebt, zou ik deze vervabgen, da t geeft een flinke versnelling, waardoor je lt een pasr jaar langer mee kan. Memory kan zin hebben, maar dan moet je even kijken of je idd meer dan 4GB gebruikt. Met taskmgr.