Hoe speel is een spel af zonder fullscreen te gebruiken?

Als ik een spel speel op de computer gaat die het fullscreen afspelen. Dat is irritant als je meerdere dingen wilt doen. Vroeger had ik een programma waarmee het spel in een venster werd geopend. Dat is makkelijker omdat je dan niet telkens naar taakbeheer hoeft te verwisselen.

kent iemand dit programma?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

CTRL+ enter werkt vaak, maar f11 ook, en nog een tipje:
als je op ALT + TAB drukt ga je naar een ander geopend venster, waardoor je spel kleiner word (wel eerst even op pauze zetten)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
er zijn ook spellen waar het gewoon niet kan, dat zit in het spel en op een andere grootte krijg je een of heel lelijk spel of het doet het gewoon niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hè, die kende ik ook nog niet, die is wel leuk inderdaad!

Andere antwoorden (1)

Vaak kan het ook met ctrl+enter. Zodat je niet meer fullscreen hebt maar gewoon kunt minimaliseren etc.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hmm met alt + tab kan je sowieso schakelen tussen programma's he.