Hoe voeg ik deze video's samen tot één video?

Ik heb twee video's die samen één film moeten vormen, dus ik heb deel één en deel twee apart en ik wil die samenvoegen.

Toen ik ze wilde samenvoegen kreeg ik de melding:
Video dimensions don't match.
You cannot mix different video dimensions yet. Using the partial video filter later will not work around this problem. The workaround is:
1) ''Resize'' / ''Add border'' / ''Crop'' each stream to the same resolution
2) Concatenate them together

Daarom heb ik ze allebei 'geconvert' met ''Avidemux 2.5 (32-bit)'', de video naar ''MPEG-4 AVC'' en de audio naar ''AC3 (Aften)''.

Toen probeerde ik ze weer samen te voegen en kreeg ik dezelfde fout melding.

Als ik naar de eigenschappen van de bestanden kijk, dan zie ik dat de pixels verschillen in hoogte en breedte en dat de gegevenssnelheid verschilt.

Ik denk dat het hieraan ligt. Is dat zo? Zo ja, hoe kan ik ze dan wel samenvoegen?

Bij voorbaat dank!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Probeer het eens met Windows video maker.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
inderdaad, superhandig!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nog nooit van gehoord!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja inderdaad het kan ook op je computer staan onder windows movie maker