Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik heb een nieuwe mini laptop zonder dvd speler hoe krijg ik hier de niewste windows op en wat zal dat gaan kosten?

Er zit nu een starters windows op en het is een nieuwe computer

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
891
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mini laptops worden altijd geleverd met win7starter. Dit is gewoon een wat simpelere versie. Net zoals home en office. Dit is gedaan omdat win7 office onnodig veel van je lap vraagt en daardoor ook meer energie vreet.
Powergen
12 jaar geleden
Een netbook wordt inderdaad vaak met W7 Starter mee geleverd. Vaak kunnen netbooks ook W7 Home aan, dat heb ik ook met 2 GB ram geheugen. btw: Je nieuwste Windows versie zit er dus al op.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt voor jullie reakties ik had er nog niet over nagedacht dat windows opgraden de prestaties zouden beinvloeden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Om je netbook nog goed te laten open adviseer ik je Windows 7 Home Premium. Dit kan gewoon heel simpel door Windows Anytime Upgrade. Koop een WAU-key en doe die key in de Windows Anytime Upgrade center.

http://windows.microsoft.com/nl-NL/windows7/products/windows-anytime-upgrade
(Lees meer...)
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

met een extern cdrom of gewoon downloaden van internet kan dit wel
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding