Ik heb een website met Dreamweaver ontworpen. Bij het publiceren gaat alles goed behalve mijn afbeeldingen. Deze zijn niet meer zichtbaar. Tips?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Staan de afbeeldingen in de juiste map in het pakket dat je hebt geupload, en niet meer ergens op je computer waar de website ze niet zondermeer vandaan kan plukken ?

Antwoorden (3)

Eerst uploaden via imageshack?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoe gaat dat in zijn werk? Ik heb de afbeelding van mijn pc naar de map images van mijn website gekopieerd. Maar als ik publiseer is deze niet zichtbaar. Snap er niets van.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hmm heb je wel in de html code goed gebruikt? Ik weet er niet heel veel meer vanaf maar heb vroeger zelf een website gemaakt (persoonlijke website voor eigen gebruik) en daar heb ik html gebruikt. Bij html moet je de code gebruiken: en daarin dan de url van waar je foto staat.. dit kan dus zijn in jou geval: http://www.jouwebsite.nl/mapmetfotos/foto.jpg
even een voorbeeldje dus. Ik hoop dat dit je kan helpen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
thanks! het is gelukt middels Imageshack!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gelukkig, graag gedaan ;) (Die reactie wou ik hier plaatsen!)
Redelijke kans dat de verwijzing naar de afbeeldingen niet goed is.
Als je even niet oplet de link naar het lokale bestand C:\\documenten\enzovoorts\....
Dat gaat op een website niet werken, links moet je altijd relatief maken: ../pics/apekool.png of zo iets moois.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
thanks! het is gelukt middels Imageshack!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gelukkig. Graag gedaan ;)
Heb je alle afbeeldingen goed geüpload naar de public folder? Het kan ook zijn dat de verwijzingen niet goed staan. Probeer je vraag anders ook te stellen op een website forum. Succes