Ik heb een tijd geleden een map met afbeeldingen gecomprimeerd, maar ik krijg hem niet meer open. Wat nu?

als ik dubbelklik op de map, komt deze melding:
''plaats de laatste schijf van de multivolumeset in het station en klik op OK om door te gaan.'' Als ik dan op ok klik, komt dezelfde melding. ik heb geen schijf of wat dan ook. Wat moet ik nu doen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.4K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
yes.. LAsTIGGG!!! haha.. -Gaat dit vanaf usb ?
-Ingepakt met Windows of ander programma? (Ik denk Windows ;) ?) Ik wacht op je reactie terug, dan kan ik je helpen.. !
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb ze vanaf de usb op m'n bureaublad gezet. twee mappen krijg ik open, de andere 2 niet. Sommige afbeeldingen die ik dan probeer te openen, willen niet, en dan krijg ik weer een melding dat de afbeelding niet geopend kan worden omdat de bestandsindeling niet wordt ondersteunt. Bij de twee andere mappen komt weer de eerste melding(’‘plaats de laatste schijf van de multivolumeset in het station en klik op OK om door te gaan.’‘)
Hoe kan ik de afbeeldingssoort veranderen? het zijn nu allemaal JPEG-afbeeldingen.

Antwoorden (1)

Dit komt doordat Windows ME geen opgesplitste zip-bestanden ondersteund. Om dit probleem op te lossen verwijs ik je naar de onderstaande website.