Hoeveel is deze computer waard?

Er zit in:
Amd athlon dual core processor: 2,3 ghz
2gb ram
500+120 gb hd
Onboard ati 128mb video
Win xp en office 2007
Met toetsenbord, muis, en 16" lcd scherm

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ruime 100 euro denk ik....

Antwoorden (3)

Als het een Intel processor was geweest, zou ik zeggen niet meer dan 100 euro. Met een AMD Athlon de helft, zeker met maar 128 Mb video. Dat is echt minimaal tegenwoordig.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zou een upgrade de pc meer waard maken dan dat de upgrade kost?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb helaas geen idee wat de prijs is van de verschillende onderdelen (extra geheugen, videokaart, evt. andere Windows versie), die je nodig hebt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ervaring.
Je kunt eventueel op markplaats of speurders kijken wat men er nog voor vragen of wat men er voor wil geven.

Ik ben alleen bang gezien de specs dat dit niet echt veel zal zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
heb net op marktplaats gekeken en daar vragen ze voor jou soort modellen/computers tussen de 100 en 200 euro