Zou ik Spotify kunnen verwijderen van mijn computer?

ik had laatst Spotify gedownload, maar ik vind het heel irritant zou ik het misschien kunnen laten verdwijnen Laat het me weten als je het weet. ik zou namelijk het graag willen weg hebben!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.4K

Antwoorden (2)

Je kan een programma verwijderen door naar configuratiescherm te gaan, en dan programma's en onderdelen. (volgens mij software in windows XP) Vervolgens ga je naar het programma dat je wilt verwijderen (in jou geval, spotify) en dan klik je rechts, en klik je op "Verwijderen" Hierna zal een uninstall programma starten.
Jaspro101
12 jaar geleden
ja natuurlijk kun je het verwijderen,als je CCleaner hebt doe je het daarmee en anders via het configuratiecentrum,verget niethet

installatie programma te verwijderen staat misschien nog in je downloadcentrum,je muziek is ook weg he Martin