Heb ik bij 3 Mb downloadsnelheid nog voldoende capaciteit om Norton 360 te laten werken? Is 8 Mb per seconde minimaal ?

Ik wil overstappen van SnelSurfen en Bellen naar goedkoop internetten. Dat scheelt € 20 per maand.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet
1.1K

Het beste antwoord

Voor Norton 360 zal het niets uitmaken. Die kan zich ook updaten met een analoge lijn nog, het duurt alleen wat langer :D
Om je een indicatie te geven van wat je gaat merken als je nu een snellere internetverbinding hebt is dat zaken zoals Youtube (vooral in HD) minder snel laden, downloaden (torrent, usenet etc) schiet niet meer op en je hele internet beleving voelt trager. Ik word er ongeduldig van als ik vanachter dat soort pruts lijntjes moet werken.
Ik zou vooral even kijken op Prijsvergelijk.nl voordat je jezelf opzadelt met een hoop ergernis over de tragere verbinding.
8Mb per seconde betekent dat je een gemiddeld MP3 bestandje binnen 5 seconden binnen kan hebben. Bij 3Mb wordt dit al ineens 13 tot 20 seconden. Dus ik weet niet hoeveel je download, maar dat zal een meer bepalende factor zijn als Norton 360.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het antwoord dat het allemaal wat langzamer gaat is hier het best gegeven. Het zal dan ook met meer geduld met downloaden gepaard gaan als ik bijvoorbeeld het systeem wil upgraden. Ik betaal nu € 40 per mnd (InternettenPlusBellen van KPN). Bedankt voor de vele adviezen. Ik zet het overzetten voorlopig toch door. Ik kan altijd weer de snelheid in de toekomst weer verhogen.
Wijzigen kan ik altijd na een maand weer aanpassen.

Andere antwoorden (2)

Norton 360 beschermt je computer tegen allerlei ongewenste zaken. Daarbij maakt het niet uit hoe snel je internetverbinding is.
AWM
14 jaar geleden
hoeveel totaal betaal je nu ?
volgens mij is 3 mb minimaal je betaald strak voor een potje ergernis vrees ik
we kunnen wel eens kijken of we je lekker snel kunnen krijgen. voor een bepaald bedrag

Toegevoegd na 19 minuten:
volgens mij zit je nu bij kpn ?
Vergelijk dat nu eens met bijvoorbeeld telfort 20 mb wat ik heb
je betaald nu 50 euro als ik het goed heb

ik betaald zelf 29,95 omdat ik op goedkoop moment ben ingestapt
maar zelf met die aanbod betaald je 34,95 per maand

nog en paar goedkope alice
en online

gewoon overstappen zou ik zeggen als je niet een jaar contract hebt
capthavoc
14 jaar geleden
capthavoc
14 jaar geleden
er is nu een aanbieding schijnt het nee ik werk niet bij telfort ;) ben gewoon klant bij hun doe even het snelheidtestje
maar zelf al zou je maar 8 mb halen ben je heel voordelig uit