Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Als ik de Vodafone K3765 USB-modem koop heb ik dan gewoon gelijk internet?

Ik ga op vakantie en wil dan graag internet op mijn laptop hebben nu wil ik de Vodafone K3765 USB-modem
En wil ik hier bestellen op bol.com http://www.bol.com/nl/p/elektronica/vodafone-k3765-usb-modem-wit/9005000011543305/index.html

Nu vraag ik me af als ik hem heb dan gewoon gelijk op internet kan? als ik gewoon op vakantie ben en neem hem mee? Ik ga op nederland op vakantie. Kan ik hem dan gewoon gebruiken. En gewoon gelijk internetten er mee?

Toegevoegd na 5 minuten:
En hoe moet ik hem opwaarderen ofzo????

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

het is mobiel internet, dan wel in usbstick, dat is wel handig! Per dag is maximaal 2,50 euro ongeveer je kunt dan hele dag internet zonder zorgen te maken dat nog meer van je tegoed af gaat. En het is ook slim om genoeg tegoed als reserve om opwaarderen, je kunt dit opwaarderen bij vodafone site. Handig ! En lees voorwaarden wel even goed door zoals limiet van downloaden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Dit werkt waarschijnlijk alleen in Nederland ?
waar ga je op vakantie ?
hotel camping ?
vaak zijn camping of hotels voorzien van wifi en dat zit al in je laptop
dus als je deze koop let er op dat dit dan natuurlijk ook in het buitenland werkt zonder dat de kosten de pan uit rijzen.
(Lees meer...)
capthavoc
13 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing