Mijn Macbook Air start ineens niet meer op, wat moet ik doen?

Hallo allemaal,

Ik heb een MacBook air uit 2012 dus hij is nog best nieuw.
Ik heb een groot probleem want ik wil mijn MacBook opstarten maar dit werkt niet ik krijg een wit scherm met een Apple en een balkje maar als dit balkje op 1/6 ongeveer is valt hij weer uit.
Ik heb al wel geprobeerd om hem op te starten met shift cmd p en r (als ik het goed heb) maar ben bang dat ik al mijn bestanden eraf gooi als ik m herstel en het lukt ook niet.
Ik was gister heel druk bezig met een verslag en wil daarom per se niet dat alles weg is!

Ik hoop dat iemand mij kan helpen!
Groetjes,

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Hoi ik heb het zelfde gehad je Moet hem resetten. Gewoon ff met apple Belen. 09007777703 echt super service. Ik weet niet meer precies hoe ik het deed maar zij loodsen je er wel doorheen. En je verliest geen data.