Ik heb een probleem met mijn pc ( i3 ) mijn pc is heel sloom wat moet ik doen?

ik heb call of duty black ops 2 geinstaleert maar om dat die het niet deed heb ik hem ook weer verwijderd maar nu is mijn pc ineens heel langzaam ik kan niet eens normaal een spel speelen of op internet of hij loopt al vast en mijn pc hoor je nu ook ineens kraken volgens mij is dat de hardeschijf dat had ik eerst geen last van ik heb ccleaner ook al gebruikt en schijf defragmentatie gedaan en schijf opruimen maar het helpt allemaal niks help me alsjeblieft met dit probleem want ik wordt er echt gek van

mvg Victor

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heb je een goeie backup?
Nu kan het nog..

Antwoorden (3)

Als u toch Ccleaner heeft moet u niet enkel opkuisen maar ook eens het register scannen op fouten. Dat is het 2e tabblad (zie afbeelding).
De kans is groot dat daar zaken blijven hangen zijn na het verwijderen en nu op zoek gaat naar een programma wat er niet meer is.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
dat heb ik ook gedaan maar dan zegt ie dat hij geen fouten kan vinden zou het helpen als systeem herstel zal doen ?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ok, systeemherstel kan helpen als u een herstelpunt vindt van NET voor de installatie van Call of Duty.
Succes.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik heb gekeken naar het herstel punt maar ik zie er 3 staan en die zijn van gister en ik heb de installatie van call of duty zaterdag uit gevoerd ik zou echt niet weten wat ik verder nog zou kunnen doen. zijn er nog andere mogelijk heden ?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heeft u al eens gecontroleerd of er geen malware meegekomen is met die installatie.
Onderstaand programma is gratis en zou u kunnen helpen. http://www.malwarebytes.nl/download_malwarebytes.php
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
k zou echt niet weten wat ik verder nog zou kunnen doen. zijn er nog andere mogelijk heden Wat dacht je van een volledige herinstallatie van Windows? Is je computer weer als nieuw.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
dat zou natuurlijk ook kunnen maar ik heb er meer dan honderd spellen op staan en daar zit geen cd bij als je begrijpt wat ik bedoel
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
En hoeveel speel je er daar daadwerkelijk van? De ISO's kan je gewoon op een tweede of externe schijf zetten, net als je savegames. Daarna zou ik niet alle 100 games terugzetten (niet bevorderlijk voor de snelheid van je systeem).
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik denk dat ik ongeveer de helft van de spellen speel en een kamaraat van me speelt er ook heel veel van maar wat kan de oorzaak kunnen zijn dat hij ineens zo sloom is geworden na dat ik call of duty er op heb gezet
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als al die spelletjes er al op stonden kan dat de reden niet zijn.
Druk eens Alt+Ctrl+Del gelijktijdig in en dan op "Taakbeheer beheer" en nu het tabblad "Processen" openen.
Daar moet u eens zien welk proces er het meeste "Processor" in beslag neemt.
Dat zal waarschijnlijk de boosdoener zijn. Eens u dat weet kan met bv uw Ccleaner via "Gereedschap" naar "Opstaten" gaan en dat proces daar stoppen.
Reboot nu uw PC en beoordeel of het beter is.
Ik zal via afbeeldingen een stukje weergeven waar dat zit op Ccleaner.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het klinkt alsof je hardeschijf is overleden of aan het overlijden is, hoe oud is je hardeschijf?
En off-topic: Systeem herstel heb ik persoonlijk uit staan, het neemt onnodige geheugen en ruimte in plus dat een worm/virus etc er ook gebruik van maakt om in je systeem te blijven na verwijdering. (probleem zelf een x gehad).
Is het echt kraken of brommen wat je schijf doet?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kan evt ook kijken hoe het met je cache en virtuele geheugen staat.
Kraken zegt mij niet zoveel maar als het echt krassen is of een geluid wat je kunt horen heb je een goeie kans dat je harde-schijf beschadigd is. De back up suggestie is het minimale wat je kunt doen. De problemen zullen erger worden, maar mijn beste inzicht is dat je harde-schijf problemen heeft en ook de geluiden veroorzaakt. Probeer dat eerst te bevestigen of dat ook zo is. Dan kun je alleen maar een nieuwe HD erin zetten.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Controller eens of je videokaart wel geschikt is om dat spel te kunnen spelen?
http://www.systemrequirementslab.com/CYRI/Requirements/call-of-duty-black-o/11439

Wel dien je nog op activeren en run te klikken ivm de java tool.

Ik heb bijv. relatief snelle pc, maar geen goede videokaart dus geeft hij bij mij dit aan:
Sorry, your computer does not meet the minimum specifications required to run this product. Please review the details below for more information.
Onder staat dan of de videokaart de "boosdoener" is.

Je zou een andere videokaart moeten kopen dan om het spel te kunnen spelen. Daar kan ik je uiteraard wel in adviseren.

Toegevoegd na 3 minuten:
Als hij echt structureel traag is kun je ook windows schijfcontrole uitvoeren. mss dat er ergens een bitje scheef zit.