Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

ik heb sinds kort een pc op me kamer niet zo hele oude maar ik heb zon wifi stick in me pc zitten maar gaat super sloom is kabel niet beter?? haat wif

me zus heeft ook wifi en heeft ook last van traage internet als ik op internet zit (met me wifi) is kabel niet beter?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (2)

Tuurlijk, kabel is sneller. Maar als je hedendaagse router er tussen zet bv 300n zul weinig of geen verschil merken. Note: hoe meer mensen op hetzelfde Netwerk, hoe trager
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik vermoed dat de router beneden staat en jullie boven zitten? Je kan proberen de router te verplaatsen. Een paar centimeter naar links of rechts kan al een wereld van verschil uitmaken. Je zou ook een homeplug kunnen gebruiken. Dit is een stekker met netwerkaansluiting. In 1 prik je de router, de andere gebruik je boven in het stopcontact met een kabel naar je computer. Ook zou je een repeater kunnen gebruiken. Eventueel kan je hiervoor ook een oude router be==gebruiken, die je bedraad op de verdieping zet, die het wireless signaal dan boven verder uitzendt. Meerdere mogelijkheden, maar voor mij niet te beoordelen wat het beste gaat werken

Toegevoegd na 1 minuut:
kijk ook even of het een zgn N router is en of je stick de N standaard ondersteund, je zou dan simpelweg een N stick kunnen kopen voor een fors betere ontvangst
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing