Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Zeer traag internet. Onlangs via the Piratebay wat mp3-tjes gedownload. Kan dat ermee te maken hebben? andere oorzaken?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
509

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (8)

Rechtstreeks niet.
Verifieer of je enkel mp3 hebt gedownload en of de upload nu afstaat.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
het kan met zoveel te maken hebben ... kijk eerst eens naar je cookies in je browser ..... als je bedoelt dat een mp3 van de pirate bay misschien besmet was kan ik je gerust stellen ... mp3 formaat kan (naar mijn weten) geen virus bevatten ......... ik download al jaren van de pirate bay en nog nooit last gehad .... wees alleen heeel voorzichtig met .EXE files .....
p.s. je hebt toch niet frans bauer gedownload heh , want ik hoorde dat Frans Bauer en Jan Smit sites en files de meeste virussen hadden
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
werkten die mp3 die je gedownload hebt normaal ?
of kreeg je een of ander melding als dat zo is dan is het meetal een virus achtig iets
zo niet dan moet je de oorzaak toch ergens anders zoeken
(Lees meer...)
capthavoc
13 jaar geleden
Oh Yes dat kan heel goed. Mogelijk is er vanuit die site een stuk lood aan de kiel van je pc geklonken. Het kunnen ook kokkels en wieren zijn. Als je virusscanner het aankan (MC Affee heeft er nog wel eens problemen mee) meteen systeemherstel en die muziekjes eruit doen. Kan zijn dat je een link met de site opent op het moment dat je ze gedraaid hebt. In ieders geval wordt het dan duidelijker of het werkelijk aan die site danwel die muziekjes ligt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee dat kan niet met the piratebay te maken hebben, want dat doe ik zelf ook en ik heb nog geen traag internet gehad.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mp3 wordt geen virussen voor geschreven dus nee, tenzij in de mp3 map een txtbestand zat die je geopend hebt, dan kan het wel...

Toegevoegd na 12 uur:
ja klopt, mijn fout :)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bestanden die je uitvoert kunnen virussen bevatten.
zoals scripts (html, js, etc) en exe.
let wel office documenten kunnen ook scripts bevatten.

bestanden die je afspeelt niet. zoals mp3, mov, mpeg.
wat wel kan is dat wanneer je een bestand afspeelt je een doorverwijzing krijgt om het te activeren. en als je op die website link klikt voer je weer een script uit. niet doen dus.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zolang de muziekjes nog aan het downloaden zijn, kun je trager Internet hebben. Oók als ze al gedownload zijn en anderen gaan ze weer van jou oploaden kan dat een negatieve impakt hebben.
Als je het torrent-programma stopt moet alles weer bij het oude zijn.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding