mijn staff doet het niet in oblivion wat nu?

ik heb net een staff gekocht in oblivion elder scrolls IV
maar nu doet hij het niet meer na heel even gebruikt te hebben,
hij zegt dit: you don't have enough charge
kan ik dit bijvullen of wat moet ik doen??

ook wachten helpt echter niet

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Je kunt Enchanted items vullen met zogenaamde Soul Gems. Soul Gems kun je vullen door een wezen te doden en door middel van een speciale spreuk of Wapen-effect zijn ziel te vangen in een Soul Gem. Voor het vangen van menselijke zielen heb je Black Soul Gems nodig, deze zijn lastig te krijgen in Oblivion.
Voor meer informatie raad ik je de volgende site aan:
Www.uesp.net