Op welke merk/type tablet kan je een externe USB HDD aansluiten?

En daar vanaf bestandsbewerkingen doen.

Ik zit te kijk of een tablet een vervanger kan worden van mijn netbook. Het enige wat ik op de netbook doe is internet en voor op vakantie ook foto selectie/backup. Hierbij blijf ik voornamelijk met RAW werken, en dus moet ik slideshows kunnen weergeven vanaf RAW afbeeldingen.
Ik doe er GEEN fotobewerking mee.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

Indien er een USB OTG poort opzit dan mag je ervan uitgaan dat hij een externe HD ondersteunt. Het enige wat het manke kan zijn is dat je extrene HD op fat32 geformateerd moet zijn. Qua HD support zal ik voor de Android gaan indien een tablet een USB poort heeft is de kans van externe HD support groot. Je moet zelf kijken of een tablet aan jou eisen voldoet, daarna kijken of hij USB /OTG heeft. Merken aanraden is te persoonlijk. De meeste nieuwe Androids OS+USB ondersteunen externe hd's.