Even een kleine extra informatie.

Game routers zijn niet precies hetzelfde als gewone routers. Zie het maar als snelle en langzame auto's. Ze zijn beide gemaakt om te rijden alleen de game router is zo ingesteld dat spelletjes en de poorten daarvoor plus eventuele andere programma's ervoor geen last ondervinden. Hierdoor heb je een stabielere connectie. Daarnaast heb je vaak meer mogelijkheden om dingen in te stellen dan bij een gewone router.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Koop gewoon een normale router en zet de juiste poorten open. Ben je net zo ver voor minder geld
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Zou je mij kunnen vertellen waarom je een Gaming Router aanschaft? omdat ze dat verhaaltje er mooi bij zetten voor extreme snelheden,

(heb je de mogelijkheid om met kabel te werken)?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Wat een toeval ik kom via via op deze site uit en dat is de router waarvan jij de afbeelding hebt.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Gaming routers zijn exact hetzelfde als iedere andere router van dezelfde klasse. "Gaming Router" is pure marketing. Ik zou je dus willen aanraden om die 20(?) euro te besparen.