Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Het beste antwoord

Even een kleine extra informatie.

Game routers zijn niet precies hetzelfde als gewone routers. Zie het maar als snelle en langzame auto's. Ze zijn beide gemaakt om te rijden alleen de game router is zo ingesteld dat spelletjes en de poorten daarvoor plus eventuele andere programma's ervoor geen last ondervinden. Hierdoor heb je een stabielere connectie. Daarnaast heb je vaak meer mogelijkheden om dingen in te stellen dan bij een gewone router.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Koop gewoon een normale router en zet de juiste poorten open. Ben je net zo ver voor minder geld
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Zou je mij kunnen vertellen waarom je een Gaming Router aanschaft? omdat ze dat verhaaltje er mooi bij zetten voor extreme snelheden,

(heb je de mogelijkheid om met kabel te werken)?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Wat een toeval ik kom via via op deze site uit en dat is de router waarvan jij de afbeelding hebt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Gaming routers zijn exact hetzelfde als iedere andere router van dezelfde klasse. "Gaming Router" is pure marketing. Ik zou je dus willen aanraden om die 20(?) euro te besparen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding