Ik heb op vakantie een jongen ontmoet. Ik weet zijn naam en z'n achternaam maar ik kan hem niet vinden op facebook, hoe kan dit ?

Zoals ik al zei kan ik hem niet vinden. Ik weet dat hij in het zuiden van frankrijk woont, ik weet zijn naam en zijn achternaam maar op facebook geeft hij aan dat er geen resultaten zijn gevonden voor mijn zoekopdracht.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
anneliez
12 jaar geleden
Ja die bestaan nog, gek he
Powergen
12 jaar geleden
Miss heeft hij geen facebook?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Was dat? Facebook?
capthavoc
12 jaar geleden
probeer eens een gewone google search op zijn naam
voor hetzelfde geldt dat hij op andere sites te vinden is ?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik ben op zoek naar het knopje 'slechte vraag'... Kan iemand helpen zoeken?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Face book......?? Smoelen boek.......??
Niet iedereen wil dat. ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gezichten boek lijkt me toe passelijke;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Marien,
helaas is er dat niet: knopje slechte vraag.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
zou ook wel n beetje lullig zijn.... ;)

Antwoorden (3)

Dan heeft hij zijn profiel afgeschermd voor alleen zijn vrienden, dan kan hij niet gezocht worden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan heeft hij wellicht geen facbook account. Niet iedereen zit op facebook.
AlphaLimaSierra
12 jaar geleden
Dan zijn er 3 mogelijkheden:
1. Zoals al opgemerkt zit hij misschien niet op facebook.
2. Hij zit er wel op maar hij gebruikt een andere naam.
3. Je hebt een schrijffout gemaakt in zijn naam en daarom kan facebook hem niet vinden.