"To use this set up for the PS3 go to Settings - Network Settings - Internet Connection Setting - (Method) Custom - (Select Connection Method) Wireless- (WLAN Setting) Auto - AOSS."

Aangezien Playstation grotendeels in het Engels is zet ik er maar even de Engelse beschrijving bij.
Nederlands:
Instellingen - Netwerk instellingen - Internet instellingen - aangepaste instellingen - draadloos - auto - AOSS