Wat zijn de beste 3d- instellingen (in het configuratie- scherm) van een GeForce GT 630m voor het afspelen van (internet) fimpjes?

Ik heb een Asus laptop met Intel HD graphics 3000 (interne cpu).
Er wordt wel veel geschreven over optimale instellingen voor het spelen van games, maar nergens over optimale instellingen voor surfen op internet en het bekijken van online video's als bij voorbeeld uitzending gemist.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (1)

Een film is geen 3D, dus 3D instellingen heb je dan ook niet nodig.

De Intel HD processor kan je wel optimaal instellen, door de native resolutie van je scherm in te stellen (ofwel, de maximale resolutie die een scherm heeft, degene waar ik nu tegenaan kijk kan max 1024x768 punten afbeelden).