Wie kan me helpen met dit probleem over Facebook?

Als ik Facebook aan wil maken, moet ik mijn telefoonnummer invoeren en dan krijg ik een code gesmst. Ik heb alleen een paar keer per ongeluk mijn verkeerde nummer ingevuld, dus deed die het begrijpelijk niet. Nu kan ik niet het goede nummer intikken, omdat teveel code's verstuurd zijn. Weet iemand wanneer ik het weer kan invullen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je hoeft geen tekefoonnr op te geven voir facebook. Ik weet niet wát je hebt gedaan, maar ik heb dat nooit gehoeven hoor!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ook niet, dus dat vind ik vreemd.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik vond t een kleine opgaaf om een profiel te maken. Tis echt niet zo dat ik 100x andere woorden moest intoetsen.
Maar goed, als dat (nu wel) zp is, doe je dat toch. Lijkt me alsnog fijner dan n phonenumber invoeren...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
FB heeft helemaal niks te schaften met mijn telefoonnummer, waar zouden ze dat voor nodig moeten hebben? Dat geef ik niet zomaar weg.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik doe het ook via de pc. Maar met geen mogelijkheid kan ik het omzeilen... Ook moet ik nog steeds wachten omdat ik teveel code's heb aangevraagd... Niemand weet hoe ik dit kan oplossen?

Antwoorden (1)

Zo werkt facebook aanmaken toch helemaal niet? Ga gewoon naar de site en vul je gegevens in, dan heb je een facebook pagina.