Ik wil graag snel foto's opslaan, hoe doe ik dit? (kijk beschrijving)

Ik heb een overleden hond en wil graag snel alle foto's van hem opslaan. De foto's staan op de hyves pagina van mijn moeder en het zijn er 411, ik heb eerst gesleept, maar de fototjes waren toen klein en dus van hele slechte kwaliteit. Ik wil ze graag van goede kwaliteit, eerst had ik er een paar, maar mijn zusje heeft ze per ongeluk gewist en ik maak elke maand mijn prullenbak leeg. Om ze 1 voor 1 op te slaan kost me iets te veel tijd.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Als je firefox gebruikt kan je de addon "downthemall" gebruiken. Deze download in 1 keer alle afbeeldingen op een pagina.

http://www.downthemall.net/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik gebruik Google Chrome, weet je daar iets voor?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
JD downloader schijnt het alternatief te zijn voor Chrome. Ik heb er geen ervaring mee (chrome is mij teveel Google) maar je kan het eens proberen. http://www.geeksdesk.com/downthemall-chrome/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
oke, ik zal het proberen , bedankt :)