Wat wordt er nu precies bedoeld met "hybride" bij een tv kaart in je pc?

Ik wil graag een Hauppauge tv kaart kopen (Wintv hvr 1100). De verpakking geeft aan dat het om een hybride tv gaat. Wat wordt hier nu mee bedoeld?
Het gaat mij er gewoon om dat ik de kabel van de tv er op aansluit en dat ik dan alle kanalen kan zien die de kabel aanbied.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

Bij mijn weten is het zo, dat een hybridekaart zowel analoog signaal als digitaal signaal door geeft. Voor het digitale signaal zal je wel een decoder er voor moeten zetten. Het analoge signaal plukt hij zo van de kabel. Ik heb zelf Haupauge Win T.V 7 en kijk alleen het analoge deel. Eigenlijk heb ik de T.V. kaart er in zitten voor het comosite gedeelte, zodat ik mijn bewakingscamerabeelden op kan nemen.
jc54