hoe maak je een nieuw mailadres voor msn?

Ik heb al een msn-adres maar ik wil die graag veranderen. Moet ik dan een heel nieuw account maken en iedereen opnieuw toevoegen, of kan ik dan alle personen behouden?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

als je outlook hebt kan je al je contacten kopiëren en plakken bij je contacten op je andere msn account
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je zult inderdaad eerst een nieuw account moeten aanmaken. Daarna kun je de contactpersonen die op het oude account staan, in een bestand op je pc opslaan (via de knop "Exporteren"; zie afbeelding). Op je nieuwe account kun je ze weer binnenhalen met de optie "Importeren".
Plaatje bij antwoord
Pieter2011
12 jaar geleden
In msn kun je een nieuwe account maken via www.hotmail.com of live.nl .
Daarna moet je weer nieuwe contactpersonen opbouwen.
Je kunt meerdere adressen ook aan elkaar koppelen.
HIerdoor worden de contactpersonen van meerdere accounts zichtbaar.
http://computertotaal.nl/cursussen/2883-windows-live-id-s-aan-elkaar-koppelen.html
Groet,
Frank