Ik ben ook aan het rondkijken en het lijkt er op dat als je geen dure smartphone neemt, maar een eenvoudige of zelfs geen smartphone dat je dan stukken goedkoper uit bent. Los toestel kost dan nog geen 100 euro en met een SIM-only abonnement van 6-8 euro per maand bel je al 200-300 min. Gerekend over 2 jaar is dat 10-12 euro/maand.
Goedkoopste abonnement met hetzelfde toestel kost je al heel snel 20 euro/maand.

Vermoedelijk gaat deze truc niet meer op bij de duurdere toestellen zoals een iPhone of een Galaxy
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
deze truc gaat ook op bij duurdere toestellen. Bij hi gaan ze nu beginnen om toestellen te leasen.

Andere antwoorden (1)

Yep. Als je een los toestel koopt en vervolgens een sim only abbo neemt, ben je inderdaad goedkoper uit.