Mischien even proberen om op je bureaublad rechtermuisknop, schermresolutie en daar even proberen met de resolutieknop.

Succes ermee.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Of even naar je video kaart driver kijken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
zoals het eerste antwoord zegt rechts klikken op het bureaublad, en schermresolutie klikken, dan kijken of je resolutie staat op hoger dan 800x600, bijvoorbeeld 1600x1200 (dit is niet aan te raden, daarom een voorbeeld, eigenlijk moet het rond de 1400x... zitten)
Daarna naar geavanceerde instellingen gaan en alles checken, dus ook eigenschappen checken.

Toegevoegd na 38 seconden:
ook kijken of vergrootglas misschien aan staat.