Als je een audio WAV bestand (CD) verstuurd via email of Rapidshare en de ontvanger download het, verliest het bestand dan aan kwaliteit? Zie uitleg.

Dus: de ontvanger download het WAV audiobestand op zijn/haar computer;

heeft het bestand dan nog exact dezelfde oorspronkelijke CD-kwaliteit?

Of zijn er toch een aantal bitjes en bytes verloren gegaan door verzending via het internet?

Graag alleen antwoorden als je verstand hebt van ICT en een kenner bent, geen suggestieve antwoorden.

Deze vraag is heel belangrijk voor me, moet het ZEKER weten, dus moet je ZEKER zijn van je antwoord.

Alvast heel erg bedankt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Nee, het blijft exact hetzelfde, bit voor bit. Er is dus geen verlies van kwaliteit. De protocollen op internet zorgen ervoor dat pakketjes die niet of corrupt aankomen opnieuw gestuurd worden.

Wat wel mogelijk is, is dat een mailserver het bestand te groot vindt en de attachment weigert of afkapt.
gvrox
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oké! Dank je wel.