Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

HP Photosmart All-in-one: moet je 2000 printjes mee kunnen maken. Bij lange na niet! Is er een teller voor aantal kopieen? Wie herkent die probleem?

Ik zou graag de actuele stand willen weten hoeveel kopieen ik werkelijk maak met 1 inktcartridge. Ik print al vaak op zuinig en toch is de cartridge in hele korte tijd leeg. Na ca 150 kopieën, da's toch echt niks. Wie herkent dit?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
761
Reddie
12 jaar geleden
Dat is onmogelijk, bertries. Een pagina tekst gebruikt maar heel weinig inkt. Met een donkere foto spuit je zowat een halve cartridge leeg.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dat realiseer ik me inderdaad. dank voor je reactie.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Het aantal prints dat door de fabrikant wordt opgegeven gaat uit van een bepaalde dekkingsgraad van de inkt op het papier. Als je dekkingsgraad hoger is haal je minder prints. Daarnaast kennen de meeste printers verschillende cartridge inhouden. Afhankelijk van welke je koopt zal het aantal print variëren. Of er een teller in de printer zit of niet zou je uit de gebruiksaanwijzing moeten kunnen opmaken. Professionele printers hebben dit wel; de huis tuin en keuken modellen meestal niet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Koop volgende keer een laser printer
Deze heb je van samsung vanaf 41 incl toner voor 1500 echte prints.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding