Ja, je moet dan alleen wel betalen voor betaalde apps (mits je dit nog niet gedaan hebt). Als het gratis apps zijn kan je ze gewoon via de app store updaten, zonder enige kosten o.i.d.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, apps die je via installous heb gedownload moet je ook updaten via installous, als je updates via appstore krijgt moet je als het goed is heel even wachten endanverschijnt het bij installous
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Fout. Je kan ze wel degelijk via de app store updaten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja tuurlijk is het mogelijk, maar wel dom, want dan herkent app store dat die app op onbetaalt staat en dan moet je hem alsnog betalen, en dat is niet helemaal het idee van installous en alles daaromheen?(Jailbreak, kortgezegt)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Inderdaad Installous is dus hetzelfde als diefstal!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jailbreak is iets totaaaaaal anders dan instalous en staat er net zoveel mee in verband als de website van een neo-nazi groep en google. De jailbreak laat je toe app's te instaleren (bijv. Cydia) en de bedoeling van hiervan is app's te kunnen instaleren die de appstore niet toe laat. Ook kun je hier nog een andere repo in toe voegen(je krijgt nog een bericht van cydia dat ze het gebruik van deze repo afkeuren) en dan pas kan je instalous downloaden!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ten eerste, ik heb nooit gezegd dat installous de enige functie van jailbreaken is, sterker nog, er staat letterlijk installous EN ALLES DAAROMHEEN.
Ten tweede, waarom gaan jullie over TOTAAL iets anders beginnen terwijl het gaat op updates?
bij mij kun je het updaten via installious app store moet je weer betalen maar p.s.ga naar dezelfde site om beter te updaten
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je steelt eerst Apps met Installous en wil ze dan ook nog gratis updaten?
Dat is net zo iets als een auto stelen bij de garage en dan terug naar die garage gaan voor de garantie ;-)
Nee dus!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, dan krijg je een melding dat je de app voor een gereduceerde prijs hebt aangeschaft en je nu de volledige prijs moet betalen!