Via Twitter zelf: naast het kopje Timeline staat een kopje met jouw Twitternaam. Als je daarop klikt, zie je alle mentions, dus alle tweets waar jij Twittername in voorkomt, dus ook retweets.
Bij Tweetdeck kun je er een aparte kolom voor maken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
yup tuurlijk, gewoon op de site bij je mentions kijken!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op Twitter.com kun je dat zien op de Connect pagina (zie bron), dan zie je tussen de mentions door wie je geretweet heeft.

Gebruik je een programma om mee te twitteren, dan kan dat natuurlijk anders zijn. Overigens kun je ook mailtjes van Twitter krijgen als iemand je bericht doorstuurt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
"Sorry, that page doesn’t exist!"
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ben je wel ingelogd? Dan krijg je met die link de Connect pagina als je gebruik maakt van de standaard Layout van Twitter. Zo niet, log dan in op Twitter.com, ga naar 'Connect' boven in de site en dan naar 'interactions'. Dan krijg je als het goed is, ook die pagina.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat zie ik in elk geval niet. Wel kun je bij Settings - Notifications ook aangeven dat je een een mail krijgt als je geretweet wordt.