geëxporteerde + verwijderde emails komen ineens terug, wat te doen?

Ik heb mijn oude laptop aan mijn moeder gegeven een paar maanden geleden. Alles leeggetrokken. Outlook mails geëxporteerd en alles verwijderd, inclusief mappen. Account verwijderd. Nieuw account ingesteld voor mijn moeder.
Ineens ziet ze vandaag al mijn oude mappen en emails tevoorschijn komen in haar outlook!
Als ze ze verwijderd, komen ze steeds weer terug. Daar ben ik natuurlijk niet zo blij mee.
Het gaat dus om de verwijderde mails die ineens terug komen.
Wat gebeurd er en wat te doen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (1)

Staat het oude account ook nog ingesteld? met kopie op server achterlaten aangevinkt?
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee, die staat niet meer ingesteld, alleen de hare. Kopie op server achterlaten stond ook niet aangevinkt.
walter
12 jaar geleden
Hmm, dan zou ik proberen om via verkenner de bestanden waar de mails in staan (locatie van de archiefmappen kan je ergens via opties ofzo vinden, is afhankelijk van welke versie enzo) weg te gooien.
Dan zouden ze toch echt weg moeten zijn.