Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Heb een virus op msn en wil er vanaf?

Ik heb het gekregen van een vriendin en meestal zijn het dit soort berichtjes ben jij dat op dit foto? of ben jij dat op dit foto of zoiets lelijks heb ik nog nooit gezien en ik heb al geprobeerd met mn virusscanner die ik in de winkel heb gekocht McAffee Internet Security ofso en heb daarmee geprobeerd mee te scannen en daar staat dat mn pc veilig is en heb ook geprobeerd om mijn wachtwoord te veranderen maar dat is niet gelukt.
Weet iemand hoe je het moet oplossen

ps. Ik wil geen nieuwe msn aanmaken.

Alvast Bedankt

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (4)

probeer avg, gratis en werkt goed
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1x wachtwoord van msn veranderen en je bent er voorgoed van af. Werkt 100% cker
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dat heeft ze al gedaan staat er en dat heeft niet geholpen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
er staat dat het (wachtwoord wijzigen) niet gelukt is...
capthavoc
14 jaar geleden
dan moet ze het nog eens proberen want dat is de oplossing
capthavoc
14 jaar geleden
of in elk geval uitleggen wat er fout ging met het ww wijzigen als ze nu nog gewoon kan inloggen dat is het wachtwoord nog hetzelfde en kan ze het dus ook wijzigen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
aha sorry, ik had het op een andere manier gelezen dat het niet gelukt was om de virus te laten stoppen.
Dit is een virusje dat 'in' je msn zit. Als je hier vanaf wilt zul je MSN moeten deïnstalleren en daarna opnieuw installeren.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Schakel die virusscanner van McAfee uit en download de gratisversie van de Avast Virusscanner en laat deze een opstartscan uitvoeren.Het is bekend dat in de virusscanner van McAfee een lek zit.Bevendien vertraagd deze virusscanner je computer enorm weet ik uit eigen ervaring.

Toegevoegd na 4 minuten:
zie bijgevoegde link
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing