Mijn computer zet mij elke keer op offline werken, hoe kom ik hier van af ?

Ik word er echt helemaal gestoord van onderhand.
Mijn computer zet mij gewoon elke keer zodra ik een internetpagina open, op offline werken, zonder dat ik daar na vraag.
En hij vraagt dan ook continu of ik een inbelverbinding wil maken, terwijl ik al verbonden ben met internet.
Ik moet die schermpjes ook wel meerder keren weg klikken, en ze komen achter elkaar gewoon weer terug.

Zolang er een schermpje staat, die naar een inbelverbinding vraagt, doet het internet het ook niet, terwijl ik wel al verbinding heb, maar zodra ik de schermpjes heb weggeklikt, zie ik pas dat ik bv 2 berichten in mijn mailbox heb, en wie er op msn online zijn.

Ik heb dus geen draadloos internet, maar met een kabel.
Maar hij hoeft helemaal niet te vragen naar een inbelverbinding.
En wat nog het irritantste en dom er aan is, is dat ik alleen maar op annuleren of wegdrukken kan klikken, als ik zowiezo alleen maar kan annuleren, waarom vraagt ie het dan uberhaupt ? grrrr

Wie weet hoe ik hier van af kom.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
9.1K

Het beste antwoord

Na bijna eindeloos proberen en zwoegen met ergere woorden dan grr in gedachten vond ik het volgende, maar of dit altijd lukt weet ik zelf ook nog niet, sorry maar succes!zoek netwerkverbindingen in conf.scherm via startknop , kies uw verbinding, klik rechts, dan naar eigenschappen en kies voor altijd verbinding maken... ; dan verbreken en modemen/of draadloze adapter opnieuw installerenvan CD, PCweer herstarten en hopen..sterkte.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Als je gaat naar extra in internet explorer, dan kun je zien of je hebt aangevinkt offline werken. Zo ja dan klik je deze uit en dan moet deze niet meer in de offline gaan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is bestand, en als de computer mij offline zet, dan klik ik daar altijd op, en dan ben ik weer online, maar ik doe helemaal niks, hij zet me zelf offline elke keer.
hier op gv trouwens geen last van, maar bij anwb routeplanner, en reptielenforum en slangenforum en nog meer, of als ik van een site naar een andere word doorverwezen, en ik klik erop, dan doet ie het bijna altijd.