Hoi, ik heb een speakerset en een een koptelefoon. Bestaat er iets om snel tussen beide te switchen?

Ik wil soms het geluid van de computer niet over de speakers maar via mijn koptelefoon. Hoe kan ik makkelijk switchen zonder onder het bureau te kruipen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Reddie
12 jaar geleden
Volgens mij moeten de speakerset en de koptelefoon in hetzelfde plugje zitten, en de keus is dan, plugje verwisselen of er een schakelaartje tussen zetten (zelf maken).
Tenzij gavin2100 gelijk heeft natuurlijk
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb een switch besteld. Als je t als antwoord geeft krijg je t beste antwoord.

Antwoorden (2)

Hier kun je bepaalde programma's voor gebruiken. Bekijk de bron eens: http://nl.hardware.info/forum/threads/184384-Switchen-tussen-geluid-speakers-headset
Ik denk dat je er dan wel uitkomt :-)

Gavin
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kan je niet als je beiden hebt ingeplugt bij speakerinstellingen of audioinstellingen op je pc switchen dussen die 2.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Reddie
12 jaar geleden
Ik dacht dat speakers en koptelefoon in hetzelfde gaatje moesten. Heb ik dat mis?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nou, mijn laptop kan er 2 aan. Maar je hebt gelijk. Dat kan per compuer/laptop verschillen.