Slepen. Met je muis op gaan staan en met ingedrukte linkermuisknop weer terug slepen. Bovenaan in beeld is ook leuk!
AWM
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Deze vraag is al eens gesteld en beantwoord...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Cryofiel
14 jaar geleden
Yep, het daar gegeven Beste Antwoord is inderdaad het Best Mogelijke Antwoord. +1 voor het vinden van die eerdere vraag.
Cryofiel
14 jaar geleden
Oh, ik zie dat het je eigen vraag was - vandaar dat je hem kon vinden. Nou goed, die +1 heb je desondanks verdiend.
Idd weer slepen. Als ie dan weer goed staat, klik met je rechtermuisknop op de taakbalk en vink 'Taakbalk vergrendelen' aan. Nu kán je hem niet meer per ongeluk verplaatsen, totdat je Taakbalk vergrendelen weer uitzet.