Mijn laptop-oplader doet het niet, wat nu?

Ik heb een oplader en een laptop. Mij laptop is nu volledig leeg. Ik probeer hem op te laden met mijn oplader. Maar het lichtje van mijn oplader doet het niet;oftewel mijn laptop laad niet op. Wat nu? want ik wil graag op mijn laptop.

vanochtend deed ie het nog wel

Weet jij het antwoord?

/2500

Ik denk dat je dan het beste een nieuwe laptoplader kunt aanschaffen. Eventueel kan je een lader van een kennis lenen. Het is wel erg vervelend, had het zelf ook.. http://www.laptopreparatiewinkel.nl/pages/Laptop-Adapters.html?gclid=CMDPn5vq5q0CFQ0f3godilx7Hw Succes

Misschien een snoerbreuk in de lichtnetkabel achter de stekker ?

Loop even een pc reparatie winkel binnen met je laptop en probeer daar een passende lader te vinden en probeer die uit want het kan ook zijn dat er meer aan de hand is zoals laadpunt defect ? accu defect het is ook niet verstandig je accu helemaal leeg te laten lopen als ie echt helemaal leeg gaat heb je kans dat ie daarna helemaal niet wil laden een nieuwe lader proberen en hopen dat dat het probleempje wad maar dat wijst zich daar vanzelf dan wel

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100