Hoe krijg ik het geluid van mijn computer via mijn beeldscherm?

Ik heb een beeldscherm dat mijn tv is en ook het beeldscherm van mijn computer. Als ik de tv aan heb komt het geluid via het beeldscherm, maar als ik de computer aan heb komt het via de achterkant van de computer.
Waar kan ik instellen dat dit ik dit via het beeldscherm wil hebben of heb je hier speciale draden voor nodig?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.8K

Het beste antwoord

Ik zit hier ook op een monitor die tevens t.v. is. Ik moet inderdaad een geluidskabeltje inpluggen als ik het geluid via de monitor (t.v.) wil hebben. Op de achterkant van de t.v. zit een aansluiting: audio in. Bij mij is het een mini jack (3,5 mm.) aansluiting, dezelfde als op de geluidskaart van de computer. Succes.
jc54