Ctrl + Z werkt niet meer bij mij, waar ligt dat aan?

In welk programma dan maar ook, iets ongedaan maken via de toetsencombinatie Ctrl + Z doet het niet meer bij mij.

De Z-toets zelf werkt prima, de Ctrl-toets doet het ook gewoon, zelfs de toetsencombinatie Ctrl + Y om iets weer terug te halen wat je met ongedaan maken weggehaald hebt doet het gewoon.

Hoe krijg ik dit weer goed?

Toegevoegd na 2 minuten:
Volgens mij had ik dit probleem nadat Windows Update iets geïnstalleerd heeft.

OS: Windows 7 Home Premium 64-bit

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
7.5K

Het beste antwoord

Het lijkt erop dat een ander programma actief is op de achtergrond, dat óók de combinatie ctrl-z als sneltoets herkent (ook al is dit programma niet op de voorgrond actief).
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je hebt gelijk. Ik had nog een programma geopend staan dat een spel kan minimaliseren met Ctrl + Z. Dankjewel!