Hoe verwijder je die dingen die je ooit hebt opgezocht op google? en gewone sites?

Ik heb google chrome, maar als ik gewoon op; alle browsegegevens wissen, klik. blijft het er staan

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3.2K

Antwoorden (7)

Je kunt met het programma Ccleaner alles wissen, ook je cookies en geschiedenis. Deze kun je gratis downloaden.
http://ccleaner.nl.softonic.com/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Daarmee gooi je alleen weg wat op die ene computer staat maar niet wat er door google voor jou bewaard wordt, dus op elke computer waar je weer inlogt zullen de historische zoek & browsegegevens blijven terugkomen...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Neem aan dat het gaat wat ze op haar pc bewaard verwijderd wil hebben. En bedankt voor je min! Ik ben zeer tevreden over Ccleaner.
Een goede vraag. Let op:
- als je naar google.com gaat zie je rechtsboven je gebruikersnaam
- klik daarop
- klik op privacy
- klik links op account overview
- klik beneden op "Go to web history"
- selecteer wat je weg wilt gooien en klik remove
- of klik "remove all"
Simpel, daarom hou ik van google.

Toegevoegd na 55 seconden:
Misschien moet ik dat ook een keer doen aangezien mijn geschiedenis terug gaat tot Aug 24, 2006
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat kan niet. Google bewaart al je opdrachten op hun eigen server. Het maakt dus niet uit of je je eigen computer schoonmaakt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is niet waar cccleaner wist alles
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@kaaniphone, van je PC ja.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Google bewaart alle zoekopdrachten idd op hun server, maar die op jouw pc kan je gewoon verwijderen bij je account hoor!
Jaspro101
12 jaar geleden
Als ze wel op de server staan, kan je deze niet verwijderen met een programma op je pc
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Cccleaner wist alleen je pc. Bij google is dan nog steeds bekend welke sites te hebt bezocht.
Linker shift+linker ctrl+delete.
Alles selecteren en verwijderen :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ga naar extra en door naar opties, tabblad privacy. Daar kan je alles instellen en ook verwijderen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
voor google chrome is het:
Moersleuteltje (icoon) -> Extra -> browser geheugen wissen -> en dan selecteren wat je wilt wissen, en vanaf wanneer (eerste gebruik, of een dag geleden)
En voila je hebt je geheugen gewist
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dan moet je naar geschiedenis gaan in je venster. Dan druk je op de rechtermuis knop en dan staat er verwijderen. Dan klik je er op. En je ziet het nooit meer terug. Dat geld voor alles wat je opzoekt. je kan het allemaal verwijderen. Als je even weet hoe het werkt ben je er zo aan gewend.