Je kan dit in je Folder Options veranderen (in Control Panel). Je kan dan bijv al je Mp3 laten openen met bijv Win Media Player, dan verandert het icoontje ook.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bedankt voor je snelle reactie,maar hoe vind ik dit?
Nog nooit gedaan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ga naar Control Panel, dubbelklik Folder Options, dubbelklik File Types, scroll naar Mp3 en kies voor Open With: WMP
1. Heb je per ongeluk een afspeel programma verwijderd?
dan heb je nu geen vast programma meer om de muziek bestanden af te spelen.

2. Je kunt rechter-muisknop op het bestand en dan openen met... klik dan het juiste afspeel programma aan.
- Windows media player
- VLC Media player
- etc.

3. Heb je geen afspeel programma meer? dan kun je deze hier downloaden:

Windows media player:

http://www.microsoft.com/downloads/nl-nl/details.aspx?FamilyID=b446ae53-3759-40cf-80d5-cde4bbe07999###

VLC Media player: (speelt bijna alle muziek/film bestanden!)

http://www.videolan.org/vlc/

Ik hoop dat hierbij het probleem kan worden opgelost! :)

Ik zelf gebruik altijd VLC Media player, hierbij ondervind ik bijna nooit problemen met bestanden af te spelen bij windows media player wel is.