Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe kan ik mijn ethernetkabel in mijn kamer krijgen zonder gaten te maken of de kabel door het hele huis?

ik wou graag een ethernetkabel in mijn kamer hebben maar ik wil geen gaten of kabels door mijn hele huis heen. ik wou graag beter internet hebben op mij n laptop om te gamen. is er een andere manier om een kabel in mijn kamer te krijgen?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
5.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Nee eigenlijk niet je zou nog een verlengsnoer kunnen gebruiken maar je hebt niet veel keus
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Je zou Powerline adapters kunnen gebruiken. Zie voor extra uitleg de link.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Door huizen lopen door muren en plafonds meestal gele pvc buizen voor elektradraden, maar ook voor coax-kabel voor tv en voor telefoondraden. Soms zijn er ook buizen waar nog geen nuttige draad door loopt, zogenaamde loze leidingen.

Als je geluk hebt is er een buis voor coax-kabel, of telefoniekabel of een loze buis vanuit de meterkast naar de juiste kamer. Bij buizen voor telefoniedraad of coax kan je de ethernetkabel in plaats van de bestaande draden erdoor trekken; je raakt dan wel de telefonie- of coax-verbinding naar die kamer kwijt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding