Als je geen software wilt downloaden, kun je het ook online doen. Bijvoorbeeld hier:
http://www.picnik.com/app#/collage/grid
Aanmelden hoeft niet. Kies eerst de opmaak onder "Basic", klik dan op "upload a photo" en sleep die naar het midden voordat je een tweede foto uploadt. Onderaan kun je nog de kleur en vorm van de kaders om de foto's veranderen. Klaar? Klik op "Done". Vervolgens kun je de collage nog op allerlei manieren bewerken voordat je bovenaan op"Save and Share" klikt.
Plaatje bij antwoord
Pieter2011
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

met picasa ??
moet je wel downloaden en installeren maar misschien heb het al?
capthavoc
12 jaar geleden
Als je geen fotoprogramma hebt kun je ook je foto's binnenhalen in een leeg Word document.
Dan kan je ze ook wel een beetje verschuiven
en groter of kleiner maken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zijn het foto's die je al in je bezit hebt (analoog) ?
Leg ze alle 4 op de glasplaat van de scanner (of printer met scanner). Ik heb hier al leuke resultaten mee geboekt.