Marktplaats, tweede hands.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik zou hem niet 2dehands kopen dan zijn ze waarschijnlijk niet van goede kwaliteit maar wel het goedkoopste ik zou er een van t-mobile kopen bij de t-mobile shop

succes ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een iPhone van marktplaats hoeft zeker niet van slechte kwaliteit te zijn, waar is dat op gebaseerd? Een vooroordeel lijkt me...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja idd, hoeft niet meteen van slechte kwaliteit te zijn! -
aanbiedingen in de gaten houden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb de mijn (3GS) van tmobile, 22,50 euro per maand incl internet en ik geloof 100 minuten bellen.. Maar bellen is toch 'uit' tegenwoordig.. What's app en sms en social media wordt veel meer gebruikt (stond artikel over in het parool/PS, dit weekend). Oh ja eenmalig moest ik 60 euro bijleggen voor de telefoon, en heb een tweejarig abonnement.