Ik kan met me tablet echt niet op ons internet kopen ( WPA-PSK2) wat doe ik fout en wie kan me helpen?

Het is een ASUS R2H en er staat als ik onze internet wil toevoegen alleen none en Wpa psk2, en ik heb de nieuwste drivers gedownload maar het lukt nog steeds niet, er stond eerst verbonden, en dan druk ik op internet explorer of msn, en dan lukt het niet. ik gebruik het besturingssysteem windows xp tablet version.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

misschien is je draadloze router niet op wpa psk2 ingesteld ?
dan moet je dat veranderen maar dat houdt ook in dat je je pc ook daarop moet instellen
voor de zekerheid kan je de draadloze router tijdelijk instellen op none
en dan kijken of je op beide internet hebt
en als dat wel lukt opnieuw instellen
capthavoc
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik kan niet zo goed met me router omgaan. En hoe zet ik hem tijdelijk op none?
capthavoc
12 jaar geleden
Je kan inloggen op je router via je pc
in de handleidng van je router staat wel hoe probeer deze zoek eerst naar je standaard gateway start
uitvoeren
of als je windows 7 hebt in het venstertje van zoeken onderaan
type daar in
cmd
enter
dan zie je een zwart venster
type daarin
ipconfig
enter dan zie je een lijst met daarin ook je standaard gateway dat ziet er meestal zo uit 182.168.1.1 of 1.254 of zoiets type deze cijfers in in je gewone internet browser
zonder www of http ervoor meestal zie je dan een scherm waarin je ene gebruikersnaam en ww moet invullen dat verschilt per router zie je handleiding daar staat dit hele verhaal nog een keer
maar
admin admin is meestal standaard dan kom je in het menu na je router waar je dus ook de wireless security kun instellen stel hem in op none en bevestig de verandering nu lijkt het even of je geen internet heb maar maak op je pc gewoon opnieuw verbinding
door in beschikbare draadloze verbinding je router weer aan te tikken
Als je de waarschuwing krijgt dat deze niet beveiligd is heb je de goeie
kijk dan of internet weer werkt eventueel herstart je de pc
en dan kun je het ook doen op je tablet.
als dat werkt Volg dezelfde stappen weer naar het menu naar je router op de pc
en stel nu onder wireless security wpa psk2 in
bedenk een wachtwoord en bevestig de verandering reboot je router eventueel via het menu en opnieuw raak je even de verbinding kwijt verbind opnieuw via beschikbare draadloze verbindingen en stel deze meteen ook in als voorkeur verbinding en doe hetzelde op je tablet succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
er komt een nieuwe vraag, dus stay tuned, en bedankt.