Dat kan met een cassette-encoder.

Zie link
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Geweldig:)
HeerVoldemort
10 jaar geleden
Aldi heeft ze af en toe voor ongeveer €15,-
Die heb ik vorig jaar gekocht, werkt uitstekend.

Andere antwoorden (2)

En voor het meest gebruikelijke scenario sluit je cassette deck direct aan op de line-ingang van je geluidskaart. Veelal is dat analoge stereo audio middels een mini-jack connector.

De meeste linkse connector op het plaatje.

Toegevoegd na 33 minuten:
Dit antwoord is gegeven ervan uitgaand dat je een cassettedeck hebt. Je zou ook een walkman kunnen gebruiken. Een cassettedeck kan je al voor 5 euro scoren op marktplaats.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja dat kan met dit retro geluidstoestel op de foto hieronder afgebeeld.

De Soundmaster NR513 heeft een nostalgische uitstraling maar is voorzien van alle moderne functionaliteiten. De NR 513 is een platen-, CD-, cassettespeler en radio ineen. Bovendien is er ook nog de mogelijkheid om hetgeen afgespeeld wordt direct op te nemen op een USB stick. Dus u kunt van uw analoge opname direct digitale bestanden maken. En dit alles is te bedienen vanuit uw stoel, want er wordt een makkelijk te bedienen afstandsbediening meegeleverd. De geluidskwaliteit van de Soundmaster NR513 is niet echt nostalgisch. De kwaliteit zal u namelijk echt verbazen, de Soundmaster NR513 heeft een zeer goede geluidskwaliteit met een vermogen van 2 * 50 Watt. Dit komt mede door de stevige en mooi afgewerkte houten kast met een rustiek eiken look.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
:D Beetje overdreven om 200 eu uit te geven om een bandje over te zetten niet?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja