Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe moet ik mijn rekeningnummer van de ING koppelen?

Ik heb zojuist een Paypal account aangemaakt, deze wil ik koppelen met mijn ING rekening. Nu moet ik mijn rekeningnummer invoeren. Mijn rekeningnummer heeft maar 6 cijfers, omdat ik hiervoor bij de Postbank zat (wat later overgegaan is naar de ING). Paypal zegt dat het of 7 of 9 cijfers zijn. Ik heb er maar 6, hoe moet ik nu mijn ING rekening koppelen?

1.3K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Vreemd..? Ik heb ook een voormalige girorekening, maar de mijne heeft 7 cijfers. Misschien kun je een 0 invullen voor (het eerste cijfer van) jouw rekeningnummer. Anders zou ik het niet weten. Succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Pieter2011
12 jaar geleden
+ Klopt. Soms moet je er het cijfer 0 voorzetten, soms de P van Postbank. Tot m'n verbazing kwam ik dat zelfs op Wikipedia tegen: http://nl.wikipedia.org/wiki/ING_%28bank%29

Andere antwoorden (1)

Volgens de heren op FOK.NL kun je er een 0 voorzetten.

Toegevoegd na 41 seconden:
mijn oude postbank nummer heeft ook 7 cijfers, maar mijn collega is wat ouder en die heeft er ook maar 6, zo vreemd is het dus niet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ha.. weet ik dat ook weer :)

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding