Hoe maak ik een poort aan voor Ares?

Ik heb een sitecom router en daarin moet ik een p2p poort aanmaken voor Ares.
Nu staan er 2 dingen die ik moet invullen: Local ip en port range
Maar wat moet ik daar invullen?
Ik heb bij ares gekeken en daar staat: accepteer inkomende verbindingen op poort: 47016

Dus iemand help aub!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

In je router modem, poort 47016 open zetten.
Meestal kun je dat vinden onder de term NAT.
Mogelijk dien je ook in je firewall toestemming te geven om gebruik te maken van deze poort.