bestandsnamen die in de verkenner staan plaatsen in bijv. excel of een ander edit programma, weet iemand hoe ik dit kan doen?

Ik heb een reeks bestandsnamen in mijn windows verkenner staan. deze wil ik graag in bijv een excel hebben staan zonder dat ik al die titels over hoeft te type, weet iemand raad hoe ik dit het beste kan doen?

SVP
niet via de weg van maak een screenshot en plak die in excel want ik wil er graag in editen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Hier is een tool.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Steeds de titels kopieren en plakken zal ik zeggen=> een snellere manier dan de muis, gebruik de sneltoets 'ctrl+c' voor kopieren en de sneltoets 'ctrl+v' voor plakken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat kan wat jij verteld...
heb ik wel aan zitten denken
toch ik heb meer dan 3000 titels
graag toch een andere oplossing hier voor
toch alvast bedankt voor de tip