als ik mijn acer laptop toetsenbord gebruik ,krijg ik geen tekst op mijn scherm.hoe kan dat?

Weet jij het antwoord?

/2500

Kan het zijn dat uw toetsenbord uit staat?

Hang er eens een los toetsenboard aan. Mogelijk wordt het toetsenbord niet herkent. Frank

Kijk eens in bios (bij het opstarten op F2 drukken), mogelijk staat kyboard op uit. Zo niet dan zal er een defect zijn. Op naar de service afdeling van acer.

Het zou mij verbazen moest het toetsenbord defect zijn. Dit kan natuurlijk altijd maar ik denk dat het eerder de driver is. Ik ga ervan uit dat u Windows 7 gebruikt en stel ik voor om op de start button te klikken en onderaan bij zoeken 'toetsenbord' in te typen. U krijgt in het kader bovenaan de opties onder configuratiescherm - Toetsenbord status controleren en ook het toetsenbord op zich. controleer eerst de status om te kijken of ie goed werkt. Daarna opnieuw via zoeken ' toetsenbord' intypen, klikken op toetsenbord; Er opent een nieuw venster met 2 tabs bovenaan, klik op hardware, selecteer het juiste toetsenbord als er meerdere instaan, klik onderaan op eigenschappen en in het nieuwe venster, klikt u op stuurprogramma's. Daar kan u de driver opnieuw installeren of zoeken achter 1 die meer up to date is. Werkt dit niet zou ik, zoals hier al werd vermeld, even gaan kijken naar de bios instellingen. Staat deze juist dan is de kans groot dat u idd met een defect toetsenbord zit. Veel succes. Groeten

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100