je kunt ook teamviewer installeren, zodat je de server over kan nemen op afstand en daarmee dus je netwerk kan bekijken. Als je geen rechten op de pc waar vanaf je wilt kijken, kun je ook logmein gebruiken. Dat is via de webbrowser benaderbaar en kun je op die manier je scherm van je server over nemen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
heel erg bedankt gedaan en kwam er achter is ook op je mobiel te downloaden hellemaal top bedankt

Andere antwoorden (1)

Je moet dingen delen op de PC die je wilt bekijken. Dus: Rechtsklikken op de map en 'delen' kiezen. Vervolgens moet je 'iedereen' toegang geven tot de map (of een gebruiker die je een gebruikersnaam + ww geeft)

Het kan zijn dat je het gast-account moet inschakelen onder sommige omstandigheden.

Vervolgens kan je dan op een ander werkstation naar 'netwerk' gaan en dan moet je als het goed is de naam zien van de andere computer en als je daar op klikt, de mappen.

Helaas kan er nogal eens wat fout gaan bij het delen m.b.t. permissies. Ook kan een bepaald vuurmuur c.q. firewallprogramma in de weg zitten.